مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-22سياسي

هنر یکی از شیوه های اثرگذار جهادتبیین است


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فضائل و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی باید با شیوه های مختلف تبیین شود، یکی از شیوه های اثرگذار جهاد تبیین را استفاده از زبان هنر، - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فضائل و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی باید با شیوه های مختلف تبیین شود، یکی از شیوه های اثرگذار جهاد تبیین را استفاده از زبان هنر، دانست.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی چهارشنبه سوم اسفند در آیین اختتامیه یازدهمین کنگره شعر فرهنگیاران سپاه که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) در شیراز برگزار شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی، ارزش های اسلامی را احیاء کرد و جوان ما به جای لذت های دنیایی، به ارزش های الهی سوق پیدا کرده و فهمیدند که همه چیز با خدا زیباست.

او با یادآوری اینکه مردم ما با سختی و مشکلات زیادی مواجه شده اند، افزود: این دستاورد بزرگی است که از حیات حیوانی به حیات انسانی جاودان رسیدیم و شهدا، پیشتازان این حیات هستند که حیاتی از جنس حیات طیبه است که پایان و فنا ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین با بیان اینکه شهید، احیاء کنندگان و زنده هایی هستند که زندگانی می بخشند، گفت: مشاهده کردیم که شهدای حرم چگونه به جامعه حیات بخشیدند و امسال در راهپیمایی 22


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر یکی از شیوه های اثرگذار جهادتبیین است

هنر یکی از شیوه های اثرگذار جهادتبیین است