مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:412023-02-22سياسي

ساماندهی 2 هزار معتاد متجاهر در اردوگاه های ترک اعتیاد البرز


دو هزار معتاد متجاهر ظرف یک سال اخیر در پنج اردوگاه ماده 16 استان ساماندهی و غربالگری شدند که پیش از این چنین امکانی فراهم نبود.

- ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: دو هزار معتاد متجاهر ظرف یک سال اخیر در پنج اردوگاه ماده 16 استان ساماندهی و غربالگری شدند که پیش از این چنین امکانی فراهم نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در سی و چهارمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز چهارشنبه سوم اسفند در استانداری البرز برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه با بیان اینکه توانمندسازی 66 محله کم برخوردار استان، هدف این قرارگاه است، اعلام کرد: امروز موضوعات محله صدرا در شهرستان اشتهارد مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اشتهارد سه محله کمتر برخوردار هدف این قرارگاه دارد، ادامه داد: فرماندار اشتهارد و مسئولان مربوطه باید با توجه ویژه ای در خصوص توانمندسازی این محله ها اقدام کنند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه باید اعتبارات استان برای ساماندهی و رسیدگی به محله های محروم احصا شده معطوف شود، گفت: درآمد های شهرداری ها از محل ارزش افزوده باید در محله های محروم صرف شود.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه های استان باید اعتبارات خود را در محله های محروم البرز متمرکز کنند تا اقداماتی مشهود و محسوس و درخور شأن مردم محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 2 هزار معتاد متجاهر در اردوگاه های ترک اعتیاد البرز

ساماندهی 2 هزار معتاد متجاهر در اردوگاه های ترک اعتیاد البرز