مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:412023-02-22سياسي

خط و نشان معاون استاندار برای مسئولان ستاد خدمات سفر استان کرمان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان بر لزوم پای کار بودن مسئولان در راستای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی تاکید کرد و گفت: هیچ کوتاهی در این ایام قابل قبول نیست و با خاطیان برخورد خواهد شد.

- ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان بر لزوم پای کار بودن مسئولان در راستای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی تاکید کرد و گفت: هیچ کوتاهی در این ایام قابل قبول نیست و با خاطیان برخورد خواهد شد.

سیدمصطفی آیت اللهی موسوی صبح امروز سوم بهمن ماه در جلسه ستاد خدمات سفر استان کرمان اظهار گرد: اگر جلسه بعد مدیر یا شهرداری در جلسات ستاد سفر شرکت نکرد به تخلفات اداری معرفی خواهد شد و تعارف با کسی در این زمینه ندارم.

او از تفاوت وضعیت نوروز 1402 با سال های گذشته یاد کرد و افزود: با توجه به کاهش همه گیری کرونا، لذا حضور مسافران نوروزی را خواهیم داشت و حتما اتوبوس برای گردشگران خارجی در نظر گرفته شود تا در صورت ورود گردشگران خارجی بتوانیم از آنها به خوبی میزبانی کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به تداخل ماه رمضان با ایام نوروز اظهار کرد: برای رستوران و اماکن اقامتی در این ایام مسائل را به خوبی در نظر بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان معاون استاندار برای مسئولان ستاد خدمات سفر استان کرمان

خط و نشان معاون استاندار برای مسئولان ستاد خدمات سفر استان کرمان