مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:412023-02-22سياسي

انشعاب های فضای سبز هرمزگان باید ساماندهی شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در جلسه با معاونین، مدیران ستادی و مدیران امور شهرستان ها بر وصول مطالبات آبفا در راستای تسهیل خدمات رسانی تاکید کرد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در جلسه با معاونین، مدیران ستادی و مدیران امور شهرستان ها بر وصول مطالبات آبفا در راستای تسهیل خدمات رسانی تاکید کرد.

عبدالحمید حمزه پور صبح امروز (سوم اسفندماه) در این جلسه با اشاره با فرا رسیدن عید نوروز و لزوم خدمات رسانی مناسب به مردم، افزود: مدیران امور در شهرستان ها می بایست برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات برنامه ریزی کنند.

وی با تاکید بر حضور و نظارت مستمر مدیران امور در این ایام، تصریح کرد: ایام تعطیلات پایان سال و نوروز به دلیل مسافرپذیری هرمزگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو مدیران امور بایستی در این ایام حضور داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در ادامه به اهمیت وصول مطالبات در خدمات رسانی مطلوب اشاره کرد و گفت: با توجه به پایان سال ضرورت دارد تلاش بیشتری برای وصول مطالبات صورت گیرد تا خللی در خدمات رسانی پیش نیاید.

حمزه پور همچنین بر ساماندهی انشعابات غیر مجاز تاکید کرد و افزود: مدیران شهرستان ها باید ضمن شناسایی انشعابات غیر مجاز اقدامات قانونی برای ساماندهی آن انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انشعاب های فضای سبز هرمزگان باید ساماندهی شود

انشعاب های فضای سبز هرمزگان باید ساماندهی شود