مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:402023-02-22سياسي

صرف هزینه 600 میلیاردی شهرداری های البرز در مناطق محروم


اعتبارات شهرداری ها در بهمن ماه امسال از محل ارزش افزوده حدود 600 میلیارد تومان است که 313 میلیارد تومان سهم شهرداری کرج و باقی مربوطه به سایر شهرداری ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در سی و چهارمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین داودی امام جمعه شهرستان اشتهارد در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه با بیان اینکه توانمندسازی 66 محله کم برخوردار استان، هدف این قرارگاه هستند اعلام کرد که امروز موضوعات محله صدرا در شهرستان اشتهارد مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اشتهارد 3 محله کمتر برخوردار هدف این قرارگاه دارد، ادامه داد: فرماندار اشتهارد و مسئولان مربوطه باید با توجه ویژه ای در خصوص توانمندسازی این محله ها اقدام کنند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه باید اعتبارات استان برای ساماندهی و رسیدگی به محله های محروم احصا شده معطوف شود، گفت: درآمد های شهرداری ها از محل ارزش افزوده باید در محله های محروم صرف شود.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه های استان باید اعتبارات خود در محله های محروم البرز متمرکز کنند تا اقداماتی مشهود و محسوس و درخور شأن مردم محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف هزینه 600 میلیاردی شهرداری های البرز در مناطق محروم

صرف هزینه 600 میلیاردی شهرداری های البرز در مناطق محروم