مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:402023-02-22سياسي

معرفی یک نماینده ناظر در هیات هفت نفره مولدسازی/موافق مولدسازی دارایی ها هستیم


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه با اصل مولدسازی دارایی ها موافق هستیم، گفت: در مرحله عمل باید از نظرات کارشناسی استفاده شود.

- مهدی طغیانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد طرح مولدسازی دارایی ها گفت: بحث ما این است که اصل مولدسازی که دولت می خواهد از دارایی ها به نحو بهینه استفاده شود، خوب است و آنچه از دارایی ها که در حال حاضر مورداستفاده قرار نمی گیرد و این مولدسازی حرف غلطی نیست، اما عمده حرف ما در نحوه اجرا است.

وی با اشاره به تجربه واگذاری ها و خصوصی سازی های دولت و صندوق های شبه دولتی گفت: اتفاقات تلخی در آن واگذاری ها انجام شد که عمده مشکل مربوط به کار کارشناسی بود که یک بخش آن هم ضعف نظارت، یک بخش کار کارشناسی بوده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: قانون اجرای سیاست های اصل 44 که در عمل به خوبی انجام نشد، مهم ترین مسئله آن کارشناسی در واگذاری ها بود.

الان هم این مسئله وجود دارد، هنوز دولت نمی داند چقدر دارایی دارد و این دارایی ها به چقدر می ارزد و روش واگذاری باید چگونه و به چه نرخی باشد.

طغیانی همچنین گفت: با پیشنهاد مولدسازی موافق هستیم، اما تنها چیزی که در این زمینه صحبت نشده، مسئله کارشناسی و نرخ گذاری و روش واگذاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی یک نماینده ناظر در هیات هفت نفره مولدسازی/موافق مولدسازی دارایی ها هستیم

معرفی یک نماینده ناظر در هیات هفت نفره مولدسازی/موافق مولدسازی دارایی ها هستیم