مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:352023-02-22اجتماعي

آغاز محدودیت های ترافیکی 4 روزه در جاده های شمال


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محور هراز تا ساعت 12 امروز مسدود است، گفت: محدودیت های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای شمال به صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به کاهش دید در محورهای مازندران، افزود: درحال حاضر مه آلودگی رفع شده و مشکلی از لحاظ جوی نداریم ولی باتوجه به افزایش دمای هوا احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در جاده های کوهستانی استان وجود دارد.

رییس پلیس راه مازندران بیان کرد: هراز تا ساعت 12 امروز به دلیل اعمال محدودیت مسدود است و از ساعت 12 به بعد ممنوعیت تردد خودروهای سنگین را در دستور کار خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه 3 اسفند تا شنبه هفته آینده به مدت 4 روز در جاده های شمال در دستور کار پلیس قرار دارد، اضافه کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محور های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع می باشد.

جهان تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز های چهارشنبه و پنج شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز محدودیت های ترافیکی 4 روزه در جاده های شمال

آغاز محدودیت های ترافیکی 4 روزه در جاده های شمال