مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:402023-02-22اقتصادي

ساماندهی معتادین متجاهر کرمانشاه نیازمند اعتبار ویژه است


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت ساماندهی معتادین متجاهر، گفت: ساماندهی معتادین متجاهر کرمانشاه نیازمند اعتبار ویژه است.

- بهزاد شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمادگی های نسبی برای آغاز جمع آوری معتادین در آستانه عید نوروز، اظهار کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده جمع آوری حدودی چهار هزار نفر معتاد متجاهر پیش بینی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه مقرر شده جمع آوری معتادین در شهر به طور جدی و مستمر دنبال شود که به همین منظور اعتباری به مبلغ 311 میلیارد تومان برای شروع عملیات جمع آوری، درمان، توانمند سازی و ایجاد زیرساخت های لازم درخواست داده شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر زیرساخت ها و ظرفیت های لازم برای نگهداری یک هزار و 470 نفر از معتادین فراهم است که هم اکنون 520 نفر در کمپ های ماده 16 حاضر هستند.

شهبازی ادامه داد: در صورت شروع کار و آغاز عملیات جمع آوری معتادان استان کرمانشاه در حال حاضر امکان نگهداری 950 معتاد دیگر را دارد است و می توان آنها را در استان جمع آوری و ساماندهی کرد.

وی با اشاره به مبلغ مورد نیاز در مرحله نخست جمع آوری معتادین در استان کرمانشاه، بیان کرد: در مرحله نخست جمع آوری این افراد مبلغی به میزان 15 میلیارد و 576 میلیارد با توجه به اقداماتی که باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی معتادین متجاهر کرمانشاه نیازمند اعتبار ویژه است

ساماندهی معتادین متجاهر کرمانشاه نیازمند اعتبار ویژه است