مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:152023-02-22سياسي

غلبه ملت ایران بر استکبار قطعی است/ تقسیم کار معاندان برای فشار بر ملت


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر استقلال سیاسی کشور گفت: کشور در پرتو اراده های ایمانی و همت جهادی به استقلال اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی دست خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی صبح امروز در دیدار بیش از یکصد نفر از نمایندگان اقشار مختلف مردم کلاردشت اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلاب اراده های پرشور معنوی و جهان شمول است.

وی با اشاره به ایستادگی مردم کشورمان بر روی آرمان های وحدت افرین ملی یادآورشد: ملت عزیز ایران یک قرن مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی را در کارنامه درخشان خود دارد که حاصل آن عبور از دوران سیاه و ظلمت ستمشاهی بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: در کنفرانس امنیتی مونیخ از ایران دعوت نشد و خائنان به ملت ایران به حاشیه نشست دعوت شدند تا به اغتشاشات تنفس مصنوعی داده شود.

این مسؤول با اشاره به خروش میلیونی مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال بیان کرد: غرب امواج توفنده و غرنده ملت ایران را در راهپیمایی 22 بهمن دید که تجدید حیاتی برای انقلاب اسلامی بود.

سلگی گفت: کسانی که با تحریم کنندگان ملت ایران عکس یادگاری می گیرند اگر اندکی دارای تحلیل بودند می دانستند ایرانیان یکصد سال با وابستگی سلطنت مبارزه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلبه ملت ایران بر استکبار قطعی است/ تقسیم کار معاندان برای فشار بر ملت

غلبه ملت ایران بر استکبار قطعی است/ تقسیم کار معاندان برای فشار بر ملت