مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 08:202023-02-22اجتماعي

این پناهگاه روزهای بهتری را انتظار می کشد


سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیرجند گفت: اکنون در پناهگاه سگ های بلاصاحب بیرجند در منطقه یک شهرستان های بیرجند و خوسف اقدام به پذیرش می کنیم، - ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیرجند گفت: اکنون در پناهگاه سگ های بلاصاحب بیرجند در منطقه یک شهرستان های بیرجند و خوسف اقدام به پذیرش می کنیم، اما هزینه های عقیم سازی، نگهداری، تغدیه، نظارت و درمان بسیار زیاد است.

سگ های بلاصاحب، دغدغه این روزهای خیابان های شهر است؛ سگ هایی که تا پیش از این تنها در تاریکی شب در شهر پرسه می زدند، اما اکنون جای پایشان حتی در روزها نیز نمایان است و ترسی که در میانه روز بر جان شهروندان حکمرانی می کند.

اما باید چه کرد؛ آیا زنده گیری سگ ها و سپس نگهداری آن ها در پناهگاه چاره کار است؟ یا محبت های بیجای مردم و غذارسانی به آن ها که موجبات ازدیاد بی رویه جمعیت سگ ها را فراهم خواهد کرد راهکار مناسبی است؟.

آنچه که مشهود بوده این امر است که تنها پناهگاه سگ های بلاصاحب بیرجند نیز نیازمند توسعه و یا کمک برای ترمیم هزینه های نگهداری و غذادهی سگ هاست.

امری که به نظر می رسد تنها به عهده شهرداری گذاشته شده و این نهاد نیز به تنهایی نمی تواند از عهده هزینه های گزاف عقیم سازی، تغذیه، درمان و نگهداری برآید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این پناهگاه روزهای بهتری را انتظار می کشد

این پناهگاه روزهای بهتری را انتظار می کشد