مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 00:202023-02-21اقتصادي

کاهش 8 درصدی پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه مشهد در دی ماه


مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: آمار پروازهای داخلی و خارجی دی ماه نسبت به ماه قبل کاهش 8 درصدی و جابه جایی مسافران کاهش 7 درصدی را نشان می دهد.

- حسن جعفری در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان جابه جایی مسافران فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در آذر و دی ماه سال جاری اظهار کرد: در آذر ماه سال جاری 4256 پرواز در فرودگاه مشهد انجام شده که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

همچنین 564 هزار و 85 مسافر در فرودگاه بین المللی مشهد در این ماه جابه جا شده اند که نسبت به سال گذشته کاهش 3 درصدی را نشان می دهد.

وی بیان کرد: در دی ماه سال جاری نیز 3931 پرواز در فرودگاه مشهد انجام شده که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته 4 درصد کاهش داشته است.

همچنین 522 هزار و 96 مسافر در فرودگاه بین المللی مشهد در این ماه جابه جا شده اند که نسبت به دی سال گذشته کاهش 3 درصدی را نشان می دهد.

جعفری در خصوص میزان پروازها و جابه جایی مسافران داخلی در دی ماه نیز خاطرنشان کرد: 3158 پرواز داخلی در دی ماه نشست و برخاست داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد کاهش داشته است.

همچنین با جابجایی 430 هزار و 81 مسافر شاهد کاهش 5 درصدی سفرها نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 8 درصدی پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه مشهد در دی ماه

کاهش 8 درصدی پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه مشهد در دی ماه