مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 22:102023-02-21سياسي

تکرار اخبار مثبت و واقعی توسط رسانه ها اثرات تربیتی در جامعه دارد


تکرار اخبار مثبت و واقعی اثرات تربیتی خوبی در جامعه دارد که در درازمدت خود را نشان خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد هادی احمدی طبا شامگاه سه شنبه در کمیته فضای مجازی شهرستان، اظهار داشت: جلسه کمیته فضای مجازی شهرستان چند دلیل اهمیت دارد که یکی از آنها همگرایی و همفکری بین مسئولان و اصحاب رسانه است که این موضوع با توجه به اهمیت آن، در جلسه شورای فرهنگ عمومی مصوب شد.

وی افزود: به دنبال این هستیم در اردستان نشاط و شادابی ایجاد شود و شهر در مسیر پیشرفت قرار بگیرد همچنین رسانه های شهرستان نیز در ارتباط با این موضوع همفکر هستند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه باید توسط خبرنگاران شهرستان اخبار خوب تولید می شود، خاطرنشان کرد: اخبار خوب رویکرد مثبت در جامعه بر جای می گذارد همچنین باید فن رسانه را نیز بدانیم چرا که تکرار و تلقین اخبار تأثیرگذاری بسیاری در جامعه دارد.

احمدی طبا تاکید کرد: رسانه های شهرستان اردستان عملکرد قابل قبولی دارند و در این حوزه اتفاقات خوبی رقم خورده است و ما از مدیران شهرستان می خواهیم که پاسخگوی رسانه ها باشند.

وی بیان کرد: اکنون در آستانه نوروز و ماه رمضان قرار داریم و رسانه ها در این ایام می توانند تأثیرگذار باشند و شادابی و نشاط در شهرستان ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار اخبار مثبت و واقعی توسط رسانه ها اثرات تربیتی در جامعه دارد

تکرار اخبار مثبت و واقعی توسط رسانه ها اثرات تربیتی در جامعه دارد