مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 21:102023-02-21سياسي

مهندس شهید شاخص سال 1402 فارس معرفی شد


آیین تجلیل از مهندسین برتر و شهدای مهندس در راستای برگزاری رزمایش ملی تخصصی جهادگران عمران و معماری در شیراز برگزار و در این مراسم شهید شاخص سال 1402 معرفی شد.

- ایسنا/فارس آیین تجلیل از مهندسین برتر و شهدای مهندس در راستای برگزاری رزمایش ملی تخصصی جهادگران عمران و معماری در شیراز برگزار و در این مراسم شهید شاخص سال 1402 معرفی شد.

فرمانده سپاه فجر فارس سه شنبه دوم در این مراسم ضمن تبریک اعیاد رجب و شعبان، با بیان اینکه هرجا که خداوند در قلب جای داشته باشد، بشر کارش را درست انجام می دهد، اظهار کرد: اگر خدا از قلب برود، هر کاری از دست بشر علیه بشر بر می آید.

سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه همه انسان ها به نحوی متکی به خدا هستند، خاطرنشان کرد: در شهری زندگی می کنیم که بناهای آن قرن ها قدمت دارد.

او با اشاره به قدمت بناهای مقدس که با نیست خدایی ساخته شده است، گفت: در بحث مهندسی، متأسفانه کسانی ساختمان می سازند که پول بیشتری داشته باشند و مهندس تنها نظارت می کند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه مشکل این روزها در بحث ساخت و ساز، عوض شدن جای سازنده و مهندس است، عنوان کرد: در بحث مهندسی و ساخت بنا همه چیز دست مهندسین نیست و پیمانکاران هم عموما تخصصی ندارند به همین دلیل برخی بناها امنیت کافی را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندس شهید شاخص سال 1402 فارس معرفی شد

مهندس شهید شاخص سال 1402 فارس معرفی شد