مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 21:052023-02-21سياسي

شکایات مردمی از دریافت برخی مبالغ توسط پلیس + 10 بررسی شد


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از بررسی شکایت های واصله به این کمیسیون درباره برخی مبالغ توسط پلیس + 10 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در تشریح جلسه این کمیسیون گفت: پیرو شکایات متعدد واصله به کمیسیون اصل نود در خصوص ارائه خدمات با قیمت های متفاوت و بسیار بالاتر از سقف قانونی در دفاتر پلیس+10، کمیسیون اصل نود اقدام به بررسی موضوع و دعوت از دستگاه های ذی ربط جهت ارائه توضیحات کرد.

عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل نود مجلس افزود: یکی از مواردی که بسیار مورد گلایه مردم بود، موضوع مبالغ اضافه دریافت شده جهت ارائه خدمات در دفاتر پلیس+10 از محل ارائه خدماتی نظیر صدور گذرنامه، کارت پایان خدمت، گواهینامه رانندگی، کارت خودرو و.

است که جهت بررسی بیشتر مدیران سازمان برنامه و بودجه، فراجا و وزارت کشور در کمیسیون حضور پیدا کردند.

خضریان گفت: از آنجایی که هر ساله در قانون بودجه کشور مبلغ تعرفه خدمات تعیین می گردد و متولیان مرتبط مکلف هستند طبق قانون اقدام به اخذ هزینه نمایند و به طور مثال تعرفه صدور و تمدید گذرنامه در قانون مبلغ 200 هزار تومان تعیین شده است، ولی بررسی های میدانی و گزارشات واصله حاکی از این است که مبالغ بسیار بیشتری توسط دفاتر پلیس+10 از مردم اخذ می شود، لذا در ابتدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایات مردمی از دریافت برخی مبالغ توسط پلیس + 10 بررسی شد

شکایات مردمی از دریافت برخی مبالغ توسط پلیس + 10 بررسی شد