مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 17:252023-02-21اقتصادي

پروژه آرامستان فردیس وارد فاز تملک می شود


رییس کمیسیون عمران، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر فردیس گفت: به محض دریافت مجوز آرامستان فردیس، برای تملک اراضی مورد نیاز اقدام می شود.

- بهنام فخری رییس کمیسیون عمران، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر فردیس در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، در خصوص اعلام موافقت کارگروه زیربنایی استان البرز با احداث آرامستان در این شهر، اظهار کرد:  مصوبه  احداث آرامستان  فردیس طی نشستی که در هفته آتی در استان برگزار خواهد شد، نهایی می شود و پس از آن احداث آرامستان به عنوان یکی از مطالبات دیرینه شهروندان، وارد مرحله اجرا می شود.

وی گام اول شهرداری در مسیر احداث آرامستان را تملک اراضی مورد نیاز ذکر کرد و افزود: با توجه به اینکه از مجموع 22 هکتار زمینی که برای آرامستان فردیس در نظر گرفته شده، بخش اعظمی متعلق به شهرداری فردیس و بخشی متعلق به مالکان خصوصی است.

  واحد املاک شهرداری فردیس تا کنون  تمامی مالکان خصوصی محدوده آرامستان  را  شناسایی کرده و آماده مذاکره برای تملک اراضی است.

پس از دریافت مجوز، در اسرع وقت برای تملک اقدام می شود.

  نماینده مردم فردیس در شورای اسلامی شهر در خصوص بودجه آرامستان، گفت: در لایحه بودجه  1402 شهرداری فردیس مبلغ قابل توجهی برای تملک اراضی محدوده آرامستان پیش بینی شده که لایحه آن 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آرامستان فردیس وارد فاز تملک می شود

پروژه آرامستان فردیس وارد فاز تملک می شود