مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 17:112023-02-21ورزشي

دهکده فوتبالی بانوان در بوستان ولایت افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، آیین افتتاح دهکده فوتبالی مجموعه بانوان بوستان ولایت با حضور تورج فرهادی، سرپرست شهرداری منطقه 19، مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، خداداد عزیزی فوتبالیست کشور، فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان و دیگر مسؤولان ظهر امروز در بوستان ولایت برگزار شد.

  تورج فرهادی سرپرست شهرداری منطقه 19، در این آیین اظهار کرد: ورزش یکی از ظرفیت های لازم جامعه است، تلاش مجموعه شهرداری تهران آن است که سرانه های ورزشی را افزایش و ظرفیت های ورزشی بیشتری را در اختیار خانواده ها قرار دهد.

وی گفت: تلاش ما این است که ظرفیت های ورزشی منطقه 19 را در قالب مزایده واگذار نکنیم، بلکه با اهلیت سنجی از مجموعه های مختلف، ظرفیت ها را در اختیار مجموعه هایی قرار دهیم که بتوانند خدمات مطلوبی را در اختیار شهروندان بگذارند.

سرپرست شهرداری منطقه 19 با بیان آنکه این منطقه جوانان بسیاری دارد، ادامه داد: قصد داریم در آینده قلعه شادی در بوستان ولایت را اماده و یک شهردخت را نیز در این منطقه مجهز کنیم.

فرهادی بیان کرد: پارک ولایت با ظرفیت 300 هکتاری امکان آن را دارد که میزبان جشنواره ها و موضوعات فرهنگی، ورزشی مختلف در سطح پایتخت و ملی به خصوص با رویکرد ورزش بانوان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهکده فوتبالی بانوان در بوستان ولایت افتتاح شد

دهکده فوتبالی بانوان در بوستان ولایت افتتاح شد