مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 17:102023-02-21اجتماعي

موج ناپایدار بارشی همراه با وزش باد شدید آسمان اصفهان را فرا می گیرد


سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز به سبب گذر موج ناپایدار ضعیفی بر روی استان شرایط رشد ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و احتمال بارش پراکنده در مناطق غربی وجود دارد.

- لیلا امینی سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: آخرین الگوهای هواشناسی نشان می دهد که طی روز سه شنبه به سبب گذر موج ناپایدار ضعیفی بر روی استان شرایط رشد ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در ارتفاعات مناطق غربی احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

وی افزود: روز چهارشنبه نیز در شهر اصفهان و مناطق مرکزی و صنعتی استان غبار صبحگاهی پیش بینی می شود.

امینی با بیان اینکه طی روز پنجشنبه و جمعه به شدت ناپایداری ها افزوده و شرایط بارش پراکنده برف و باران بر روی استان مورد انتظار است، گفت: روز پنجشنبه در نیمه جنوبی و روز جمعه در اکثر مناطق استان شرایط ابرناکی و بارش پراکنده خواهند داشت.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده یک تا 2 درجه افزایش خواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 19 درجه و کمینه فردا صبح آن یک درجه و خوروبیابانک با 23 درجه و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج ناپایدار بارشی همراه با وزش باد شدید آسمان اصفهان را فرا می گیرد

موج ناپایدار بارشی همراه با وزش باد شدید آسمان اصفهان را فرا می گیرد