مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 16:502023-02-21اقتصادي

بنیاد مسکن آذربایجان شرقی 420 واحد مسکونی در خوی می سازد


معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: این استان به عنوان استان معین بازسازی در زلزله خوی، 420 واحد مسکونی در شهر «فیرورق» این شهرستان می سازد.

- تبریز-معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: این استان به عنوان استان معین بازسازی در زلزله خوی، 420 واحد مسکونی در شهر فیرورق این شهرستان می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود رادبه، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون آواربرداری 144 واحد از خانه های تخریب شده در شهر فیرورق به اتمام رسیده است، افزود: از 2 هفته پیش، 24 نفر از نیروهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با 25 دستگاه ماشین آلات سنگین در این شهر حضور یافته و کار آواربرداری را انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن آذربایجان شرقی علاوه بر ساخت واحدهای مذکور، تعمیر 2 هزار واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله خوی در این شهر را نیز برعهده دارد، اظهار کرد: عملیات آواربرداری در این شهر تا 25 اسفند به اتمام می رسد و همه واحدهای نیاز به تعمیر، تعمیر و تحویل مردم زلزله زده منطقه می شود.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: پرونده 250 واحد از 420 واحد مسکونی تخریب شده در شهر فیرورق بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مسکن آذربایجان شرقی 420 واحد مسکونی در خوی می سازد

بنیاد مسکن آذربایجان شرقی 420 واحد مسکونی در خوی می سازد