مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 16:252023-02-21سياسي

رسیدگی به پرونده های قضایی در ایام تعطیل از سال آینده آغاز می شود


با هدف کاهش اطاله دادرسی و بهبود رضایتمندی مردم، مقرر است تا برگزاری جلسات رسیدگی به پرونده ها در روزهای تعطیل سال آینده در برخی استان های کشور اجرایی شود.

- گرگان- معاون اول قوه قضاییه گفت: با هدف کاهش اطاله دادرسی و بهبود رضایتمندی مردم، مقرر است تا برگزاری جلسات رسیدگی به پرونده ها در روزهای تعطیل سال آینده در برخی استان های کشور اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد مصدق عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و ممانعت از اطاله دادرسی یکی از رویکردهای اصلی قوه قضاییه برای سال آینده است.

معاون اول قوه قضاییه افزود: بر اساس یکی از برنامه های ترسیم شده در نظر داریم تا در تعدادی از استان های کشور فرایند رسیدگی به پرونده های قضایی در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل هم ادامه داشته باشد.

وی افزود این فرآیند پس از 6 ماه ارزیابی خواهد شد و در صورت کسب چشم اندازهای ترسیمی و موفقیت لازم در همه استان های کشور جاری خواهد شد و برخی پرونده ها در ساعات غیراداری و روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیلات تقویمی رسیدگی خواهند شد.

حجت الاسلام مصدق گفت: یکی از موضوعاتی که در اجرای این فرایند باید به آن توجه کرد مقوله تأمین اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و کادر قضایی دخیل در این ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پرونده های قضایی در ایام تعطیل از سال آینده آغاز می شود

رسیدگی به پرونده های قضایی در ایام تعطیل از سال آینده آغاز می شود