مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 16:202023-02-21بين الملل

واکنش امارات به انتقادها از تغییر نظر ابوظبی درباره پیش نویش قطعنامه ضد اسراییلی


مشاور رییس امارات به انتقادها از این کشور در پی منصرف شدن آن از ارائه پیش نویس قطعنامه علیه شهرک سازی اسراییل به شورای امنیت واکنش نشان داد.

- مشاور رییس امارات به انتقادها از این کشور در پی منصرف شدن آن از ارائه پیش نویس قطعنامه علیه شهرک سازی اسراییل به شورای امنیت واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه رأی الیوم، انور قرقاش، مشاور رییس امارات در امور دیپلماتیک در این باره گفت که نقش ابوظبی در صدور بیانیه شورای امنیت در محکومیت شهرک سازی های اسراییل سازنده و تاثیر گذار بوده است.

وی در توییتی نوشت: اقدامات سازنده و فعال به نفع مسئله فلسطین، با رهبری مثبت دیپلماسی امارات و تلاش های دقیق، منجر به صدور بیانیه شورای امنیت شد که به اتفاق آراء ساخت و توسعه شهرک های اسراییلی را محکوم می کند.

قرقاش تاکید کرد: طی 9 سال گذشته این نخستین بیانیه شورای امنیت به نفع فلسطین بوده است.

شورای امنیت دوشنبه در بیانیه ای با همراهی آمریکا تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی برای مشروعیت بخشی به 9 کانون شهرک سازی در کرانه باختری را محکوم کرد.

قرار بود در جلسه شورای امنیت یک پیش نویس قطعنامه در محکومیت تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی درباره شهرک سازی در کرانه باختری به رأی گذاشته شود؛ اما در لحظات آخر امارات به عنوان تهیه کننده این پیش نویس اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش امارات به انتقادها از تغییر نظر ابوظبی درباره پیش نویش قطعنامه ضد اسراییلی

واکنش امارات به انتقادها از تغییر نظر ابوظبی درباره پیش نویش قطعنامه ضد اسراییلی