مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 16:152023-02-21ورزشي

یازدهمین دور مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گرگان برگزار شد


یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان با حضور هشت تیم از سراسر گلستان در دانشکده فنی و حرفه ای مائده و میزبانی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گلستان برگزار شد.

- ایسنا/گلستان یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان با حضور هشت تیم از سراسر گلستان در دانشکده فنی و حرفه ای مائده و میزبانی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گلستان برگزار شد.

مهدی باقریان در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی پیش از ظهر امروز سه شنبه دوم اسفندماه به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای مائده گرگان برگزار شد.

وی با بیان اینکه هشت تیم از دانشگاه های مختلف سراسر گلستان در این مناظره با هم به رقابت می پردازند، افزود: این دوره از مسابقات مرحله مقدماتی بود که به صورت حذفی برگزار شد.

مسئول برگزاری مسابقات مناظرات دانشجویی استان گلستان، ادامه داد: تیم برتر به مسابقات منطقه ای و کشوری اعزام و نفرات برگزیده نشان خواجه نصیرالدین طوسی را دریافت خواهند کرد.

باقریان افزود: ازمنظر داوران، دانشجویان در این دوره از مناظرات حرف ها و گفتمان جدیدتری ارائه کردند و نشان دادند حرف های نشنیده زیادی دارند که از این تریبون برای بیان گفته های خود استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین دور مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گرگان برگزار شد

یازدهمین دور مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گرگان برگزار شد