مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-21سياسي

باید چهره کرمانشاه را از معتادین متجاهر پاک کنیم


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به معضل وجود معتادان متجاهر در کرمانشاه، گفت: باید چهره کرمانشاه را از معتادین متجاهر پاک کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به معضل وجود معتادان متجاهر در کرمانشاه، گفت: باید چهره کرمانشاه را از معتادین متجاهر پاک کنیم.

  علی شعبانی، امروز(دوم اسفند) در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور استاندار برگزار شد، با بیان اینکه اجرای طرح های مقطعی در زمینه برخورد با معتادین متجاهر جواب نمی دهد، گفت: برای ساماندهی معتادین متجاهر باید همه جوانب کار در نظر گرفته شود تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون برخوردها در حوزه مقابله با معتادین متجاهر موقتی و محدود به اجرای طرح هایی مثل طرح نوروزی بوده، گفت: نباید این طرح ها مقطعی و محدود به زمانی خاص باشد و پس از آن کار رها شود.

شعبانی اشاره ای هم به زیاد شدن تعداد معتادین متجاهر در شهر کرمانشاه داشت و افزود: اگر قبلا معتادین متجاهر عمدتا در حاشیه شهر دیده می شدند، امروز این معتادین در همه جای کرمانشاه دیده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید چهره کرمانشاه را از معتادین متجاهر پاک کنیم

باید چهره کرمانشاه را از معتادین متجاهر پاک کنیم