مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:552023-02-21اجتماعي

ورود سامانه بارشی به اصفهان/ هواشناسی هشدار سطح زرد صادر کرد


سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان در پایان هفته جاری خبر داد.

- لیلا امینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گذر موج ناپایدار ضعیف از روی استان طی امروز، اظهار داشت: فعالیت این موج در اکثر نقاط استان، افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در ارتفاعات مناطق غرب بارش های پراکنده به همراه دارد.

وی افزود: با شدت گرفتن ناپایداری ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه (چهارم و پنجم اسفند ماه) بارش پراکنده برف و باران را در استان انتظار داریم به طوری که بارش ها روز پنجشنبه نیمه جنوبی و طی روز جمعه اکثر مناطق استان را فرا خواهد گرفت.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: فردا چهارشنبه در شهر اصفهان و مناطق مرکزی و صنعتی استان غبار صبحگاهی پیش بینی می شود.

امینی با بیان اینکه دمای هوای استان تا پایان هفته روند افزایشی دارد، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلان شهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 19 درجه سلسیوس و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سلسیوس بالای صفر می رسد.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای 23 درجه سلسیوس بالای صفر و شاهین شهر و میمه با دمای هفت درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان پیش بینی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به اصفهان/ هواشناسی هشدار سطح زرد صادر کرد

ورود سامانه بارشی به اصفهان/ هواشناسی هشدار سطح زرد صادر کرد