مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-21سياسي

برنامه سال آینده قوه قضاییه هدف محور ترسیم شده است


برنامه های ترسیمی برای سال آینده قوه قضاییه از رویکرد مأموریت محور به سمت برنامه های هدف محور تغییر خواهد کرد.

- گرگان- معاون اول قوه قضاییه گفت: برنامه های ترسیمی برای سال آینده قوه قضاییه از رویکرد مأموریت محور به سمت برنامه های هدف محور تغییر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد مصدق بعد از ظهر سه شنبه در شورای عالی قضایی در استان گلستان اظهار کرد: تلاش شده تا برنامه های سال آینده قوه قضایی از رویکرد مأموریت محور به برنامه هدف محور تغییر یافته و به دنبال آن هستیم تا رسیدن حق به حق دار، کاهش اطاله دادرسی و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع در قوه قضاییه بهبود یابد.

معاون اول قوه قضاییه افزود: در ترسیم برنامه های کلان قوه قضاییه تلاش شده تا مشارکت دادگستری های کل استان ها در نظر گرفته شود و به همین منظور با پیش بینی هیئت های اندیشه ورز به دنبال ترسیم برنامه های کاربردی برای تعالی قوه قضاییه هستیم.

وی ادامه داد: در حوادث و اتفاقات اخیر کشور شاهد اقدامات مطلوب و شایسته کادر قضایی و کادر اداری قوه قضاییه بودیم که این موضوع قابل تقدیر است.

حجت الاسلام مصدق گفت: به هیچ وجه حاضر نیستیم استقلال قوه قضاییه مخدوش شود اما انتظار است که کادر قضایی و کادر اداری قوه قضاییه تعامل لازم را با مدیران اجرایی و نمایندگان مجلس داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه سال آینده قوه قضاییه هدف محور ترسیم شده است

برنامه سال آینده قوه قضاییه هدف محور ترسیم شده است