مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:252023-02-21اقتصادي

خشکه منظر جایگزین چمن می شود/ همه شهر پیور و سنگ نمی‎ شود!


عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه اجرای خشک منظر در شهر علاوه بر کاهش مصرف آب موجب کاهش نیروی انسانی شهرداری نیز می شود، گفت: برآورد صرفه جویی منابع در این بخش حدود 20 میلیارد تومان در سال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر زنجان در هفتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه برای اجرای آبیاری مکانیزه تا کنون بیش از 3 میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده است، اظهار کرد: 82 هکتار از فضای سبز در شهر زنجان نیازمند اجرای طرح آبیاری مکانیزه است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر زنجان از حذف چمن از رفیوژها و جایگزینی آن با خشک منظر خبر داد و گفت: در شهر زنجان با بحران آب مواجه هستیم و این نوع اقدامات در راستای جلوگیری از مصرف بالای منابع آبی است.

وی با بیان اینکه اجرای خشک منظر در شهر علاوه بر کاهش مصرف آب موجب کاهش نیروی انسانی شهرداری نیز می شود، اضافه کرد: برآورد صرفه جویی منابع در این بخش حدود 20 میلیارد تومان در سال است.

مرادلو ضمن اشاره به جزییات قرارداد اجرای طرح آبیاری مکانیزه اضافه کرد: این قرارداد ظرف مدت 9 ماه در 82 هکتار از وسعت فضای سبز شهر زنجان اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکه منظر جایگزین چمن می شود/ همه شهر پیور و سنگ نمی‎ شود!

خشکه منظر جایگزین چمن می شود/ همه شهر پیور و سنگ نمی‎ شود!