مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-21اقتصادي

آغاز به کار سامانه نوبت دهی هوشمند در پایانه مرزی آستارا


معاون دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از روز سه شنبه فاز نخست استقرار سامانه نوبت دهی در پایانه بار شهرستان آستارا راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد حسینی معاون دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفتگو با شبکه خبر با اشاره به دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر استقرار سامانه نوبت دهی در پایانه های مرزی اظهار کرد: از روز سه شنبه فاز نخست استقرار سامانه نوبت دهی در پایانه بار شهرستان آستارا راه اندازی شده است.

وی با اشاره به مشکلات و بار ترافیکی ایجاد شده در پایانه مرزی آستارا تصریح کرد: با استقرار سامانه نوبت دهی مکانیزه، شناسایی سه نقطه جهت هدایت کردن بار ترافیکی در شهرستان آستارا صورت گرفت که با عملیاتی شدن فاز نخست در پایانه بار؛ در مدت 72 ساعت دیگر دو نقطه باقی مانده نیز به این سامانه مجهز خواهند شد.

معاون دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص مزیت استقرار سامانه نوبت دهی در پایانه مرزی آستارا گفت: این سامانه مدیریت ثبت، عدم فروش نوبت خارج از ضوابط قانونی، کاهش هزینه برای رانندگان در پی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار سامانه نوبت دهی هوشمند در پایانه مرزی آستارا

آغاز به کار سامانه نوبت دهی هوشمند در پایانه مرزی آستارا