مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:462023-02-21سياسي

طرح «یاری گران زندگی» در سراسر کشور اجرا می شود/ اعتیاد عامل 55 درصد طلاق ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار اسکندر مؤمنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری ظهر امروز در آیین افتتاح طرح یاری گران زندگی در روستا که با حضور استاندار سمنان در روستای خیرآباد سمنان برگزار شد، اظهار کرد: اعتیاد عامل 55 درصد طلاق ها در کشور محسوب می شود و انجام اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه برای مقابله با مواد مخدر ضروری است.

وی تصریح کرد: آموزش و آگاهی بخشی لازمه جلوگیری از اعتیاد جوانان است و باید در آموزش و پرورش، محلات و روستاها در اولویت قرار گیرد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه بیش از 30 درصد کسانی که درگیر اعتیاد به مواد مخدر شدند، باور نداشتند با 2 تا سه بار مصرف معتاد شوند، گفت: تمرکز بر آموزش جوانان و اقشار مختلف جامعه در زمینه توانمندسازی در مهارت نه گفتن در پیشگیری از اعتیاد تأثیرگذار است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه پنج استان مجری طرح یاری گران زندگی هستند، اضافه کرد: با حمایت دولت سیزدهم این طرح در استان سمنان و چهار استان دیگر با هدف مقابله با مواد مخدر در چهار حوزه پیشگیری، درمان، مقابله و توانمندسازی اجرا شد و در سایر استان ها نیز اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «یاری گران زندگی» در سراسر کشور اجرا می شود/ اعتیاد عامل 55 درصد طلاق ها

طرح «یاری گران زندگی» در سراسر کشور اجرا می شود/ اعتیاد عامل 55 درصد طلاق ها