مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-21سياسي

روشنگری و امیدآفرینی سرلوحه کار رسانه ها در ایلام باشد


روشنگری و امیدآفرینی سرلوحه کار رسانه ها در ایلام باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سطح کشور از نظر مقام قضایی در کل دنیا بی بدیل است و در جایگاه پدری دلسوز برای جامعه هستند، لذا با نصب العین قرار دادن بیانات رهبر فرزانه انقلاب باید در جهت افزایش رویش ها تلاش کنیم.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به کارکرد رسانه ها نیز گفت: امروز فضای رسانه حرف اول می زند، البته صداوسیما نقش خود را به درستی ایفا کرده است، اما محدودیت هایی دارد، در حالی که در فضای مجازی و دیجیتال با استفاده از گوشی های هوشمند دسترسی به اخبار در هر نقطه و مکان جغرافیایی امکان پذیر است، اگر چه صداو سیما مخاطبین خود را نیز دارد.

وی با بیان اینکه در قضایای اخیر دشمن تمامی تلاش خود را برای براندازی نظام بکار گرفت، گفت: دشمن با استفاده از همه امکانات و با عملیات ایذایی عده ای، امنیت کشور را مورد لطمه قرار دادند که برگرفته از جبهه برانداز متحد دشمن و در رأس آن آمریکا بود که با همدلی مردم و نقش پدرانه رهبر فرزانه انقلاب این دسیسه دشمن خنثی شد.

وی در ادامه با تأکید بر سرمایه گذاری در حوزه رسانه و مجازی افزود: سرمایه گذاری در این حوزه امری پسندیده و عالمانه است تا از این طریق ضمن انتقال تجربیات از خلاقیت ها و استعدادهای درخشان و برتر نیز حمایت شود و عرصه برای حضور جوانان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنگری و امیدآفرینی سرلوحه کار رسانه ها در ایلام باشد

روشنگری و امیدآفرینی سرلوحه کار رسانه ها در ایلام باشد