مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-21حوادث

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در فضای مجازی توسط پلیس فتای قزوین


رییس پلیس فتا استان قزوین از دستگیری عامل تهدید و اخاذی از شهروند تاکستانی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ محمدعلی فرهودی اظهار کرد: در پی وصول دو فقره پرونده با موضوع تهدید به انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی یک زوج، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان تاکستان قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان پرونده از سوی شخصی در فضای مجازی مورد تهدید قرار گرفته بودند و متهم در ازای عدم انتشار تصاویر شخصی، از آنان درخواست واریز وجوه قابل توجهی را نموده که به جهت اهمیت موضوع، تیم ویژه ای از کارشناسان پلیس فتا شهرستان تاکستان بررسی موضوع را آغاز کردند.

رییس پلیس فتای استان تصریح کرد: با تلاش کارشناسان این پلیس متهم اصلی که خانم جوانی است به همراه هم دست خود دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فرهودی به کاربران توصیه کرد: مراقبت از حریم خصوصی و دقت در نگهداری اطلاعات شخصی یک وظیفه عمومی برای همه کاربران فضای مجازی است و چنانچه شخصی حریم خصوصی دیگران را نقض نماید، برابر قانون مجرم بوده و تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پلیس فتا با تمام توان آماده برخورد با جرایم سایبری بوده و شهروندان می توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در فضای مجازی توسط پلیس فتای قزوین

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در فضای مجازی توسط پلیس فتای قزوین