مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:052023-02-21سياسي

82 هکتار از فضای سبز در شهر زنجان نیازمند اجرای طرح آبیاری مکانیزه


رییس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای شهر زنجان گفت: 82 هکتار از فضای سبز در شهر زنجان نیازمند اجرای طرح آبیاری مکانیزه است.

- ایسنا/زنجان رییس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای شهر زنجان گفت: 82 هکتار از فضای سبز در شهر زنجان نیازمند اجرای طرح آبیاری مکانیزه است.

منصور مرادلو ظهر امروز (2 اسفندماه) در جلسه علنی شورای شهر زنجان، با اشاره به موضوع آبیاری مکانیزه شهر زنجان، اظهار کرد: برای اجرای آبیاری مکانیزه فضای سبز برنامه ریزی ها از ماه ها قبل شروع شده است.

وی با اشاره به نقش موثر این موضوع در صرفه جویی آب، افزود: انتظار از شهرداری زنجان این است تا پیش از شروع فصل بهار و تابستان اقدامات زیرساختی در این خصوص را عملیاتی کند.

این عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه برای اجرای آبیاری مکانیزه تاکنون بیش از سه میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده است، اظهار کرد: 82 هکتار از فضای سبز در شهر زنجان نیازمند اجرای طرح آبیاری مکانیزه است.

مرادلو از حذف چمن از رفیوژها و جایگزینی آن با خشک منظر خبرداد و گفت: در شهر زنجان با بحران آب مواجه هستیم و این نوع اقدامات در راستای جلوگیری از مصرف بالای منابع آبی و صرفه جویی حداکثری در مصرف آب است هر چند همه جا خشک منظر نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82 هکتار از فضای سبز در شهر زنجان نیازمند اجرای طرح آبیاری مکانیزه

82 هکتار از فضای سبز در شهر زنجان نیازمند اجرای طرح آبیاری مکانیزه