مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:352023-02-21سياسي

اجلاس استانی نماز در همدان برگزار شد


«اجلاس استانی نماز و آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری نماز «فجر تا فجر»» با حضور مسئولان کشوری و استانی، دانشجویان، - ایسنا/همدان ظهر امروز -سه شنبه 2 اسفندماه- اجلاس استانی نماز و آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری نماز فجر تا فجر با حضور مسئولان کشوری و استانی، دانشجویان، دانش آموزان، معلم ها، اساتید و دیگر اقشار در سالن همایش های استانداری همدان برگزار شد.

در ابتدای این همایش رییس ستاد اقامه نماز استان همدان با بیان اینکه هر جا جوانان حضور داشتند موجب دلگرمی شده و امیدواری و شور و نشاط در آن جامعه بیشتر خواهد شد، اظهار کرد: 29 پیام مبارک از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با این اجلاس به متولیان و دستگاه های مختلف فرهنگساز ابلاغ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی حسنی حلم افزود: ترویج و توسعه فرهنگ نماز در میان جامعه یک امر جدی و فرهنگی است و معضلات اخلاقی در جامعه ما فروکش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پنج کمیته برای این اجلاس در دستگاه های مختلف تشکیل و 1701 اثر معنوی به ما ارسال شد و توسط دبیرخانه اداره ارشاد 36 اثر بررسی و برگزیده شد.

حسنی حلم بیان کرد: طی این مدت با برگزاری جشنواره های مختلف به همت مسئولان ارشد استانی، مانند همیشه استان همدان به عنوان یک استان فرهنگی و دینی مطرح و معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس استانی نماز در همدان برگزار شد

اجلاس استانی نماز در همدان برگزار شد