مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:402023-02-21سياسي

برگزاری پنجمین همایش بین المللی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند


پنجمین همایش بین المللی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند با هدف ارتقای صنعت پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند در ایران از 3 تا 5 اسفندماه برگزار می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، پنجمین همایش بین المللی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری 3 تا 5 اسفندماه 1401 برگزار می شود.

انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در نظر دارد در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی با هدف ارتقای کمی و کیفی این دانش و تبادل علمی بین متخصصین حوزه های مربوطه در سطح ملی و فراملی، پنجمین همایش بین المللی پروبیوتیک و غذا های فراسودمند را با شعار میکروبیوم تا پروبیوتیک را برگزار کند.

این همایش در محورهای مختلفی همچون تاثیر پروبیوتیک و میکروبیوتا بر حفظ وضعیت سلامت انسان ، جنبه های فیزیولوژیکی و متابولیکی پروبیوتیک و میکروبیوتا در بدن انسان ، پروبیوتیک، میکروبیوتا و بیماری های عفونی ، پروبیوتیک، میکروبیوتا و اختلالات و ناهنجاری های قلبی و عروقی ، پروبیوتیک، میکروبیوتا و اختلالات و ناهنجاری های مغز و اعصاب ، پروبیوتیک، میکروبیوتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین همایش بین المللی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند

برگزاری پنجمین همایش بین المللی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند