مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:352023-02-21فرهنگي

تولید 45 اثر نمایشی با بیش از 300 اجرا در مساجد کرمانشاه


مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کرمانشاه از تولید 45 اثر نمایشی با بیش از 300 اجرا در مساجد استان کرمانشاه خبر داد.

- سعید نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 45 گروهِ دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد از شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، گیلان غرب، کنگاور و سرپل ذهاب آثار خود را در مساجد پایه تولید و اجرا می کنند.

وی افزود: گروه های نمایشی پس از نشست های توجیهی و آموزشی در تماشاخانه استاد گراوندی برای نمازگزاران مساجد محله های خود در نیمه اول اسفند اجرای نمایش خواهند داشت.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کرمانشاه تصریح کرد: در گام دوم همزمان با این اجراها داوران هشت اثر را پس از کارشناسی انتخاب می کنند که طبق جدول زمان بندی در نیمه دوم اسفند 1401 درمجموع 80 اجرا برای جامعه هدف در مساجد منتخب اجرا می کنند.

نوروزی بیان کرد: در گام آخر این همایش استانی سه اثر برگزیده برای حضور در همایش ملی و اعطای بسته های تشویقی (سفر زیارتی، آموزش های رایگان و…) به دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد واقع در مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور معرفی می شوند.

وی با اشاره به حمایت آثار تولیدشده در قالب بچه های مسجد، گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تمام گروه های تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان کرمانشاه همزمان با هفته هنر انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 45 اثر نمایشی با بیش از 300 اجرا در مساجد کرمانشاه

تولید 45 اثر نمایشی با بیش از 300 اجرا در مساجد کرمانشاه