مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:302023-02-21سياسي

دستگاه های اجرایی بروجرد برای استقبال از مسافران نوروزی آمادگی کامل داشته باشند


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی آمادگی کامل داشته باشند.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی آمادگی کامل داشته باشند.

مسلم مرادی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر بروجرد که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شیفت حضور مسئولین دستگاه ها و ادارات تهیه و تنظیم و به دبیرخانه ستاد ارسال شود.

وی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان باید در این ایام در آمادگی کامل باشد، افزود: ک تیم بازرسی متشکل از اعضای ستاد جهت بازدید از دستگاه ها قبل از انجام فعالیت های ستاد سفر و در حین فعالیت ها و خدمات دهی به مسافران نوروزی تشکیل خواهد شد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: کلیه شعب بانک ها موظف به تأمین شارژ پولی تمامی عابر بانک ها در ایام تعطیلات نوروز 1402 بوده و همه بانک ها با شیفت کشیک داشته باشند.

مرادی تصریح کرد: شورای ترافیک نیز باید برنامه های ویژه ترافیکی را برای تسهیل در رفت وآمد مسافران نوروزی در سطح شهر و تردد در جاده ها داشته باشد.

وی اضافه کرد: زیباسازی مبلمان شهری و ساماندهی تابلوها و علائم، تعیین مراکز درمانی فعال در ایام تعطیلات، اصلاح نقاط حادثه خیز در محورهای مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی بروجرد برای استقبال از مسافران نوروزی آمادگی کامل داشته باشند

دستگاه های اجرایی بروجرد برای استقبال از مسافران نوروزی آمادگی کامل داشته باشند