مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-21اقتصادي

ریال دیجیتال ایران کیش و بانک تجارت در نمایشگاه بانکداری


شرکت کارت اعتباری ایران کیش و بانک تجارت در اپلیکیشن زمرد امکان استفاده از ریال دیجیتال و نقل و انتقالات آن را فراهم می آورند.

- شرکت کارت اعتباری ایران کیش و بانک تجارت در اپلیکیشن زمرد امکان استفاده از ریال دیجیتال و نقل و انتقالات آن را فراهم می آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، شرکت کارت اعتباری ایران کیش و بانک تجارت در اپلیکیشن زمرد امکان استفاده از ریال دیجیتال و نقل و انتقالات آن را فراهم می آورند.

درنهمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و پرداخت، در کارگاهی با عنوان ارائه محصول ریال دیجیتال درباره امکان جدید اپلیکیشن زمرد سخن گفته شد.

در اپلیکیشن زمرد ویژگی های ایجاد کیف پول ریال دیجیتال برای شخص کاربر، شارژ یا افزایش موجودی کیف پول ریال دیجتیال، انتقال از کیف پول ریال دیجیتال به کیف پول دیگری، دشارژ کردن کیف پول (که امکان تبدیل ریال دیجیتال را به ریال واقعی فراهم می کند) و دریافت موجودی کیف پول ریال دیجیتال ایجاد شده است.

ایران کیش وبانک تجارت همچنین در راستای سیاست گذاری بانک مرکزی در راستای ایجاد سرویس های ارزش افزوده برای ریال دیجیتال، چند خدمت دیگر در اپلیکیشن زمرد به وجود آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریال دیجیتال ایران کیش و بانک تجارت در نمایشگاه بانکداری

ریال دیجیتال ایران کیش و بانک تجارت در نمایشگاه بانکداری