مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-21سياسي

امنیت امروز را مرهون تلاش کارکنان حراست هستیم


رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: در چند ماهه اخیر اگر تلاش های شبانه روزی مسئولین حراست نبود، ما به آرامش و امنیت امروز نمی رسیدیم.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: در چند ماهه اخیر اگر تلاش های شبانه روزی مسئولین حراست نبود، ما به آرامش و امنیت امروز نمی رسیدیم.

فاطمه معین الدینی صبح امروز دوم اسفندماه در همایش مدیران و کارشناسان حراست دانشگاه های پیام نور کشور در کرمان اظهار کرد: حوادث اخیر در کشور نشان داد که با نگاه لطف و رحمت باید فرزندان مان را از دام ها و حوادث پیدا و پنهان در امان نگهداریم و حراست کنیم و در مقابل افرادی که این حریم را بشکنند و ارزش ها را خدشه دار کنند، با استواری بایستیم.

او ادامه داد: در چند ماهه اخیر اگر تلاش های شبانه روزی مسئولین حراست نبود، ما به این آرامش و امنیت امروز نمی رسیدیم.

رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان اظهار کرد: اداره حراست با همه اهمیت و میزان اعتبار، برخی اوقات ممکن است به نادرستی مورد سوءظن و حتی ناسپاسی قرار گیرد اما بزرگ منشی همه کارکنان حراست باعث می شود از کنار نامهربانی ها و ناملایمات با بزرگواری عبور کنند.

همچنین حجت الاسلام پورمحی آبادی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کرمان نیز در این همایش گفت: باید در هر جایگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت امروز را مرهون تلاش کارکنان حراست هستیم

امنیت امروز را مرهون تلاش کارکنان حراست هستیم