مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:112023-02-21اقتصادي

طرح های شاخص وزارت جهاد برای شکوفایی کشاورزی سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چابهار، در جریان بازدید احمد وحیدی وزیر کشور از نمایشگاه سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان در جشنواره طلایه داران شکوه خلیج همیشه فارس که در چابهار برگزار گردید از مدیریت باغداری آقای خدابنده هیبت زهی نخلکارنمونه کشوری و استانی  شهرستان سیب و سوران تقدیر کرد.

احمد وحیدی وزیر کشور پس از بازدید توانمندی ها و استعدادهای بخش کشاورزی و توانمندی های زنان عضو صندوق های خرد روستایی و عشایری در محل غرفه های سازمان جهادکشاورزی، ترویج نحوه عملکرد کشاورز نمونه نخلکار در دست یابی به رکورد تولید 36تن خرما در هر هکتار تاکید کرد و گفت  تولیدات بخش کشاورزی با نگاه به صادرات محصولات می تواند نقش مهمی در اقتصاد منطقه و ایجاد فرصت های شغلی جدید داشته باشد .

وی تصریح کرد: با تلاش مسئولان بخش کشاورزی در وزارت جهادکشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی طرح های شاخصی در دست اجراست که امید است در آینده نزدیک شاهد شکوفایی بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در جریان بازدید وزیر کشور از نمایشگاه  شاخص ترین پروژه در دست اجرای بخش کشاورزی را،توسعه نخلستان ها با ارقام تجاری و بازار پسند، کشت های گلخانه ای، باغات میوه های گرمسیری خصوصا موز برای خودکفایی کشور به تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های شاخص وزارت جهاد برای شکوفایی کشاورزی سیستان و بلوچستان

طرح های شاخص وزارت جهاد برای شکوفایی کشاورزی سیستان و بلوچستان