مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:572023-02-21ورزشي

پویشی برای اهداء خون از سوی جامعه ورزش کرمانشاه


به منظور مشارکت جامعه ورزش و جوانان کرمانشاه در اهداء خون، طرح هر هفته، یک پویش از هفته جوان راه اندازی خواهد شد.

- پویشی برای اهداء خون از سوی جوانان و ورزشکاران کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه به منظور مشارکت جامعه ورزش و جوانان کرمانشاه در اهداء خون، طرح "هر هفته، یک پویش" از هفته جوان راه اندازی خواهد شد.

منوچهر حاتمی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه، امروز(دوم اسفند) در مراسم انعقاد تفاهم نامه این طرح بین اداره کل ورزش و جوانان و انتقال خون کرمانشاه، با اشاره به گستردگی جامعه ورزشی و سازمانهای مردم نهاد استان، اظهار کرد: جامعه ورزش کرمانشاه و سازمان های مردم نهاد متشکل از جوانان، از گذشته تاکنون در بحران ها و حوادث مختلف نشان داده اند که علاقمند به مشارکت در کارهای خیر و نجات جان انسانها هستند.

وی ادامه داد: امروز هم که سازمان انتقال خون استان برای جان انسانها نیاز به اهداء خون دارد، جامعه ورزش و جوانان استان پیشقدم شده اند تا در این کار خیر مشارکت داشته باشند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه برای مشارکت جامعه ورزش و جوانان استان به اهداء خون برنامه ریزی هایی صورت گرفته، اعلام کرد: بر این اساس در نظر داریم که طرح هر هفته یک پویش را راه اندازی کنیم تا هر هفته شاهد مشارکت ورزشکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویشی برای اهداء خون از سوی جامعه ورزش کرمانشاه

پویشی برای اهداء خون از سوی جامعه ورزش کرمانشاه