مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:402023-02-21اقتصادي

با افزایش استقبال مردم شیراز از نان کامل، ساعت پخت این نان بیشتر می شود


مدیر غذای دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان این که ساعت پخت و توزیع نان کامل از 9 تا 10 و 30 دقیقه صبح است گفت: با افزایش میزان استقبال مردم از نان کامل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیر غذای دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تعداد نانوایی های اختصاص داده شده به پخت نان کامل یارانه ای، تا پایان هفته از 17 به 20 نانوایی می رسد.

مظلومی با بیان این که ساعت پخت و توزیع نان کامل از 9 تا 10 و 30 دقیقه صبح است افزود: با افزایش میزان استقبال مردم از نان کامل، ساعت پخت این نان بیشتر می شود.

پخت و توزیع نان کامل، از شانزدهم بهمن، در 17 نانوایی کلان شهر شیراز آغاز شده است.

وی گفت: غلات، یکی از اساسی ترین منابع تامین انرژی روزانه است که استفاده از آن در تولید نان، سبب تامین دو وعده انرژی اصلی دست روزانه می شود.

مظلومی افزود: آرد کامل حاوی همه اجزای دانه است و نسبت به آرد سفید و آرد های سبوسدار، منبعی غنی تر از اسید های فنولیک مثل فرولیک اسید و کافییک اسید و فیتات، ویتامین E، سلنیوم و ترکیبات آنتی اکسیدانی است که می تواند دلیل مهمی بر اثرات سلامتی بخش نان کامل باشد.

او کلسترول پلاسما و کبد، کاهش جذب کلسترول، مهار تجمع پلاکتی، بهبود استقامت فیزیکی، تاخیر در فرآیند پیری، بهبود توان باروری، پیشگیری از ابتلا به سرطان ها، کاهش خطر سکته های قلبی، کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افزایش استقبال مردم شیراز از نان کامل، ساعت پخت این نان بیشتر می شود

با افزایش استقبال مردم شیراز از نان کامل، ساعت پخت این نان بیشتر می شود