مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:362023-02-21اجتماعي

جدال برف و آهن/ روایتی از تلاش 15 روزه راهداران در برف سنگین دنا+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جاده ارتباطی 30روستای شهرستان دنا که بر اثر بارش برف مسدود شده بود به زودی باز گشایی خواهد شد.

درخشان زاده فرماندار دنا گفت: این مسیر راه ارتباطی حدود 30 روستاست که به علت بارش سنگین برف که گاها در جاهایی تا 6 متر هم برف داریم حدود 15 روز است دستگاه های راهداری به صورت شبانه روزی در حال تلاشند که این مسیر باز شود که تا 4روز آینده این مسیر باز خواهد شد.

فرماندار دنا افزود: جا دارد تقدیر ویژه ای از نیروهای راهداری استان و راهداری شهرستان دنا داشته باشم که طی این مدت به صورت شبانه روز پای کارند و همچنین تشکر از شرکت نفت و گاز گچساران داشته باشم که با ماشین آلات خود به کمک ما آمدند.

صفادوست بخشدار پاتاوه نیز در این بازدید از همکای همه نهادها برای بازگشایی مسیرهای این بخش گفت: روستاهایی که مشکلاتی داشتند ارزیابی شدند که گزارش آن برای فرماندار و مدیریت بحران برای کمک ارسال می شود و اقلام امدادی هم بین مردم روستاهای آسیب دیده توزیع شده و در حال توزیع است.

علیرضا عطایی پور مشاور فرماندار دنا نیز در بازدید از این روستاها و مناطق گفت: در شهرستان دنا 450 کیلومتر راه روستایی داریم که  حدود 300 کیلومتر از این راه ها برف گیر هستند و هم اکنون بیشتر راه های روستایی باز هستند و مسیر شبلیز به زیلایی که همه پای کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال برف و آهن/ روایتی از تلاش 15 روزه راهداران در برف سنگین دنا+فیلم

جدال برف و آهن/ روایتی از تلاش 15 روزه راهداران در برف سنگین دنا+فیلم