مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:352023-02-21حوادث

کشف 80 کیلو شیشه از یک خودرو پرادو در بندرعباس


مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان و تهران درعملیاتی مشترک در یکی از روستاهای بندرعباس یک پرادو را شناسایی کردند که 83 کیلو و 400 گرم شیشه درآن جاساز شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در این زمینه اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه طرح  ضربتی مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ یکی از عاملان قاچاق مواد مخدر صنعتی را در استان شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تلاش همه جانبه و گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار نهایتا یک دستگاه خودروی تویوتا پرادو حامل مواد مخدر را در یکی از روستاهای حاشیه ای بندرعباس شناسایی و در یک عملیات ضربتی متوقف و در بازرسی دقیق از آن 83 کیلو و 400 گرم مواد مخدر صنعتی شیشه مایع که به طرز بسیار ماهرانه در باک خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق این محموله افیونی ادامه دارد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 80 کیلو شیشه از یک خودرو پرادو در بندرعباس

کشف 80 کیلو شیشه از یک خودرو پرادو در بندرعباس