مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 23:302023-02-20سياسي

نمایشگاه کتاب دین فرصتی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی


بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی ناشی از عدم آگاهی مردم است و ترویج فرهنگ کتابخوانی می تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش دهد در همین راستا برگزاری نمایشگاه های کتاب به ویژه در حوزه دین می تواند فرصت مناسبی را برای ترویج فرهنگ کتابخوانی ایجاد کند.

- ششمین نمایشگاه ملی کتاب دین که از چهارشنبه 26 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قم با حضور آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی آغاز شد، امشب به کار خود پایان خواهد داد.

اختصاص بیشترین سهمیه کاغذ به ناشران دینی امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم امروز یکم اسفندماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: رغبت مردم و اقشاری چون طلاب و دانشجویان به ششمین نمایشگاه کتاب دین زمینه ساز برنامه ریزی بهتر این اداره کل برای برگزاری دوره بعدی این نمایشگاه شد.

عموزاده با بیان اینکه تعداد بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب دین بیش از تصور بود، گفت: گرچه از نظر خرید آنچه در ذهن ما بود محقق نشد، البته در آستانه سال جدید هستیم و مردم خریدهای معمول خود را دارند و شاید خرید کتاب در اولویت آنان نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب دین فرصتی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی

نمایشگاه کتاب دین فرصتی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی