مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 21:402023-02-20سياسي

بهره گیری از همه ظرفیت ها برای سفر بی دغدغه مردم در نوروز


بیرجند_ معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: از همه ظرفیت های موجود در استان باید بهره بگیریم تا با هم افزایی همه دستگاه ها مردم سفر راحت و بی دغدغه ای در ایام نوروز داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا عباس زاده عصر امروز دوشنبه در جلسه ستاد سفر استان گفت: دو موج سفر در ایام نوروز پیش رو داریم که یکی از 15 اسفند ماه سال جاری شروع می شود و موج دوم سفر هم در ابتدای سال 1402 است.

وی با اشاره به اینکه کمیته های 12 گانه ستاد سفر استان باید برنامه های خود را با توجه به همه ملاحظات در جلسه ستاد که با حضور استاندار شنبه آینده برگزار می شود، ارائه کنند، افزود: هرچند به طور مطلق خراسان جنوبی هدف گردشگری نیستیم ولی مقصد سفر هستیم.

به گفته وی از تجربیات سال گذشته برای برنامه ریزی در سال جاری باید به خوبی استفاده کنیم تا با توجه به فشارهای ناشی از جانب بدخواهان و معاندین و اینکه در بحث اغتشاشات مردم بسیار اذیت شدند باید در این روزها خدمات مناسبی به مردم ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن با وجود اینکه همه دنیا جمع شدند تا از حضور مردم در این روز جلوگیری کنند حتی در این موضوع رییس جمهورهای دنیا هم کوتاه نیامدند، تاکید کرد: شرکت میلیونی مردم در این راهپیمایی معجزه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از همه ظرفیت ها برای سفر بی دغدغه مردم در نوروز

بهره گیری از همه ظرفیت ها برای سفر بی دغدغه مردم در نوروز