مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 20:372023-02-20سياسي

همه دختران و پسران جامعه با هر سلیقه فکری فرزندان ما هستند


همه دختران و پسران جامعه حتی آن کسانی که در اغتشاشات اخیر در خیابان شعار دادند فرزندان ما هستند و باید با نگاهی پدرانه به آنها نگریست و کمک کرد تا به آغوش جامعه برگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نی ریز، به دعوت قبادی پور معاون سیاسی فرمانداری نی ریز و با حضور یوسفی فرماندار شهرستان، جلسه هم اندیشی با فعالین سیاسی شهرستان نی ریز با مدیر کل سیاسی استانداری فارس برگزار گردید.

 در این جلسه که حدود 90 دقیقه به طول انجامید جمعی از حضار به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در نهایت قناعتی مدیر کل سیاسی استانداری ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جلسه با حضار به گفتگو پرداخت.

وی در بخشی از سخنان خود عنوان نمود همه دختران و پسران جامعه حتی آن کسانی که در اغتشاشات اخیر در خیابان شعار دادند فرزندان ما هستند و باید با نگاهی پدرانه به آنها نگریست و کمک کرد تا به آغوش جامعه برگردند.

قناعتی ادامه داد: دشمن در جنگ فرهنگی به نقاطی که ما بروی آن ضعف داریم حمله مینماید و لذا اکنون ما در آن مباحث که مورد حمله واقع شده باید خرابه های جنگ فرهنگی را آواربرداری کنیم و با درایت و تیزبینی جوانانمان را از زیر آوار حملات فرهنگی دشمن سالم بیرون بیاوریم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دختران و پسران جامعه با هر سلیقه فکری فرزندان ما هستند

همه دختران و پسران جامعه با هر سلیقه فکری فرزندان ما هستند