مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 20:302023-02-20ورزشي

فولاد ایران 1 - 0 الفیصلی عربستان / ادامه تاریخ سازی شاگردان نکونام در قاره کهن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم های فوتبال فولاد ایران و الفیصلی عربستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الثمامه قطر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برد تیم فولاد نماینده ایران به پایان رسید.

- تیم فولاد ایران با برتری مقابل نماینده عربستان راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم های فوتبال فولاد ایران و الفیصلی عربستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الثمامه قطر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برد تیم فولاد نماینده ایران به پایان رسید.

ساسان انصاری کاپیتان تیم فولاد در دقیقه 64 و با استفاده از اشتباه محرز مدافع الفیصلی دروازه این تیم را باز کرد تا شاگردان جواد نکونام راهی مرحله بعد این رقابت ها شوند.

فولاد در این بازی با ترکیب کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، احسان پهلوان، روبرتو تورس، عارف آقاسی، امین حزباوی، وحید حیدریه، سینا مریدی و اشکان دژاگه به مصاف تیم الفیصلی رفت.

تیم الفیصلی هم امروز با ترکیب احمد الکسار، ولید الاحمد، احمد عسیری، یاسین برناوی، عبدالعزیز آل شرید، صالح القمیزی، روسی، عبدالرحمن الدوسری، ویلی سمدو و احمد الشمرانی مقابل فولاد به زمین آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد ایران 1 - 0 الفیصلی عربستان / ادامه تاریخ سازی شاگردان نکونام در قاره کهن

فولاد ایران 1 - 0 الفیصلی عربستان / ادامه تاریخ سازی شاگردان نکونام در قاره کهن