مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 20:152023-02-20بين الملل

مسکو: بیش از 200 نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند


وزارت دفاع روسیه با اشاره به نابودی حداقل 15 پهپاد اوکراینی، گفت تلفات دشمن طی بیست وچهار گذشته در سه محور، به بیش از 200 نظامی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که در جریان عملیات نظامی ویژه در منطقه دونباس، حداقل 200 نظامی و 15 فروند هواپیمای بدون سرنشین این کشور منهدم شدند.

این وزارتخانه طی بیانیه ای گفت: طی بیست وچهار ساعت گذشته، حدود 50 سرباز اوکراینی در محور کوبیانسک و 60 نظامی در محور دونتسک و زاپروژیا کشته شدند.

یک تانک، سه خودرو زرهی و سه انبار مهمات نیز در این محورها نابود گردید .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وزارت دفاع روسیه ضمن اعلام تسلط نیروهای این کشور بر منطقه راهبردی پاراسکوفیفکا در استان دونتسک، توضیح داد: در محور کراسنی لیمان نیز حدود 100 سرباز اوکراینی کشته شده، یک دستگاه توپخانه هوویتزر و یک رادار ساخت آمریکا نیز ازبین رفت .

در این بیانیه همچنین آمده است که به دلیل نقض الزامات ایمنی در یک واحد از منطقه نظامی غربی کورسک، آتش سوزی بر اثر یک ماده مایع قابل اشتعال در یک سنگر رخ داد که 6 نظامی روسی جان خود را از دست دادند.

به نوشته اسپوتنیک، مسکو در ادامه خبر داد که 15 فروند هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی را که قصد عملیات علیه نیروهای نظامی روسی در شرق این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: بیش از 200 نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند

مسکو: بیش از 200 نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند