مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 19:552023-02-20سياسي

36 اثر برگزیده چهارمین جشنواره ابوذر در مازندران شد


درجشنواره رسانه ای ابوذر450 اثر به مرحله داوری راه یافتند که 36 اثر در مازندران برگزیده چهارمین دوره این رقابت فرهنگی بوده است.

- ایسنا/مازندران درجشنواره رسانه ای ابوذر450 اثر به مرحله داوری راه یافتند که 36 اثر در مازندران برگزیده چهارمین دوره این رقابت فرهنگی بوده است.

عبدالمهدی حق شناس امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در چهارمین دوره جشنواره ابوذر 655 اثر ارسال شد که نسبت به دوره قبلی افزایش داشته است، اظهار کرد: از این تعداد، 450 اثر برای داوری ارسال شد.

وی با اشاره به اهمیت تولید محتوا و شناسایی خبرنگاران در تراز انقلاب در راستای اهداف جشنواره، گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر استان در 11 بخش بوده و از مجموع آثار 88 اثر در بخش یادداشت و سرمقاله، 82 اثر در بخش گزارش خبری، گزارش تحلیلی و تحقیقی 30 اثر، 34 تیتر، کلیپ و مابقی در سایر بخش ها بوده است.

مسئول بسیج رسانه مازندران خاطرنشان کرد: پنج داور از تهران و دو داور در مازندران داوری آثار را برعهده داشتند و در این جشنواره کتاب برگزیدگان آثار برگزیده چاپ شده است.

حق شناس با بیان اینکه سعی کردیم عدالت رسانه ای را در جشنواره رعایت کنیم، گفت: در این جشنواره تمامی مسائل فنی را مدنظر قرار دادیم تا حقی از کسی ضایع نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 اثر برگزیده چهارمین جشنواره ابوذر در مازندران شد

36 اثر برگزیده چهارمین جشنواره ابوذر در مازندران شد