مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 19:322023-02-20سياسي

تصویب بودجه 76 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از آغاز بررسی لایحه بودجه سال 1402 شهرداری تهران در روز سه شنبه دوم اسفنده ماه همزمان با یکصد و سی و یکمین جلسه شورا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علیرضا ناد علی با بیان اینکه لایحه بودجه شهرداری تهران در سال 1402 از حدود یک ماه قبل به شورا تحویل داده شد، گفت: لایحه بودجه در کمیسیون های تخصصی مورد بررسی قرار گرفت و در چهار بخش حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی و معماری و شهرسازی به صورت رفت و برگشت با معاونین و در نهایت در کمیسیون برنامه و بودجه شورا تجمیع شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق در مدت اخیر برای بررسی این لایحه خاطرنشان کرد: با حضور معاونین و رؤسای کمیسیون های 6گانه شورا، بررسی های لازم صورت گرفت و فردا به رأی گذاشته می شود و پس از تصویب به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه رقم اولیه بودجه 78 هزار میلیارد تومان پیشنهاد شده بود، تصریح کرد: پس از بررسی ها و چکش کاری های بخش های مختلف، در نهایت رقم بودجه سال 1402 به نزدیک 76 هزار میلیارد تومان رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه زمان بررسی لایحه در صحن علنی شورا چندان زمان بر نخواهد بود، یادآور شد: با توجه به اینکه بندها مشخص است و بررسی های لازم در جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بودجه 76 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران

تصویب بودجه 76 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران