مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 19:302023-02-20پزشكي

اقدامات ویژه ای در بیمارستان های خوزستان در حال انجام است


مدیر نظارت، اعتبار بخشی و صدور پروانه های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: برای کاهش آمار زایمان سزارین در خوزستان، اقدامات ویژه ای در بیمارستان های استان در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی علوی عصر دوشنبه در گفت وگویی رسانه ای به جایگاه پایین خوزستان در زمینه زایمان سزارین نسبت به آمار کشور اشاره کرد و افزود: رواج زایمان های بی درد و کم درد در چهار بیمارستان خوزستان در حال انجام است.

مدیر نظارت، اعتبار بخشی و صدور پروانه های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: زایمان سزارین یکی از روش های تولد جنین در تمام دنیا است که به لحاظ آماری میزان اقبال به این روش در کشورهای مختلف متفاوت است.

وی عنوان کرد: به طور کلی این روش بیشتر به این دلیل مورد استقبال زنان قرار می گیرد که به هنگام انجام آن زنان درد کمتر و یا هیچ دردی را در زایمان تجربه نمی کنند و نیز آنکه بسیاری از عوارض و پیامدهایی که در پی انجام زایمان طبیعی رخ می دهد را با انجام این روش زایمان به نوعی دور می زنند.

علوی تصریح کرد: اما به هر حال زایمان سزارین مثل همه جراحی ها معایب و عارضه های مخصوص به خود را دارد و می تواند منشأ بروز مشکلاتی شود؛ روش زایمان سزارین در برخی موارد ضروری می شود و بهترین جایگزین زایمان طبیعی برای زنانی است که شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات ویژه ای در بیمارستان های خوزستان در حال انجام است

اقدامات ویژه ای در بیمارستان های خوزستان در حال انجام است