مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 19:172023-02-20اقتصادي

رفع مشکل 563 واحد تولیدی در خراسان رضوی


طی 6 ماهه اول سال جاری 10 هزار و 510 بازدید از واحدهای تولیدی در خراسان رضوی ثبت شده است و هم چنین مشکل 563 واحد تولیدی در این استان رفع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علی جمادی در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی خراسان رضوی اظهار کرد: ما در جنگ اقتصادی قرار داریم، وقتی جنگ غیراقتصادی باشد نحوه دفاع متفاوت است اما جنگ اقتصادی همه امور را تحت الشعاع خود قرار می دهد و شما صنعتگران فرماندهان و رهبران جنگ اقتصادی هستید.

وی بابیان اینکه علی رغم مشکلاتی که تاکنون وجود داشته صنعتگران به کار و تولید ادامه داده اند و این تلاش ها ستودنی است، افزود: امروزه یکی از معیارهایی که از آن در تمام دنیا به عنوان معیار رشد و ترقی یاد می شود، امنیت است.

جمادی تصریح کرد: امنیت ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و قضایی دارد از امنیت قضایی به عنوان زیرساخت یاد می شود و اگر امنیت قضایی وجود داشته باشد در دیگر زمینه ها مشکلی نیست.

وی با اشاره به اینکه اگر امنیت قضایی باشد امنیت سیاسی، فرهنگی و.

نیز وجود دارد، بیان کرد: اگر بخواهیم پیشگیری از جرم و جنایت را در دستور کار دهیم باید از امنیت یا امنیت پایدار صحبت کنیم و امنیت پایدار حاصل نخواهد شد مگر با تعامل در وظایفی که همه دستگاه ها بر عهده دارند، پیشگیری از جرم مربوط به یک قوه نبوده و امری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل 563 واحد تولیدی در خراسان رضوی

رفع مشکل 563 واحد تولیدی در خراسان رضوی